Rondje Victorieplein

Klik hier voor een rondje Victorieplein….

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Rondje Victorieplein

  1. Louis says:

    Leuk hxc3xa8 Pauline

    Blij dat Knorrepot weer terug is

    Zou een gemis zijn voor de buurt…

    Toch ?

  2. Knorrepot says:

    Louis vergist zich. Dit is gewoon een stuiptrekking. Laat me maar gewoon mijn gang gaan…

  3. Als Knorrepot is uitgerust komt hij vast ook naar het Benefietfeest Pequenita. Jullie ook?Op zaterdag 22 augustus van 20.00-24.00 uur in strandpaviljoen La Maranda, IJmuiderslag 100, IJmuiden. Optreden Rotterdam Jazz Duo. De opbrengst gaat naar een groep vrouwen in Niger. Aanmelden kan door 15 euro over te maken op rekening 59.43.30.637 ten name van Stichting Pequenita, IJmuiden ovv Feest. Bij de entree krijg je het toegangsbewijs, dit is inclusief drankbon en lot voor de loterij.
    Het secretariaat van Stichting Pequenita is in De Rivierenbuurt. Zie ook: http://www.demirandabuurt.web-log.nl -Algemene Zaken

  4. louis says:

    @ Knorrepot…

    Ik zal “proberen” te je begrijpen…

    Doe Marije de groeten zou kwakzalver zeggen

    We zien het wel …

  5. Mo says:

    Geinig zeg. Leuk die taxistandplaats nog op die plek te zien. Ik heb daar ook een jaartje of twee op een vrachtje staan wachten. Nee, niet twee jaar op xc3xa9xc3xa9n vrachtje. Taxi rijden was mijn tijdelijke baantje. Toen was het overigens nog leuk op de taxi, nu niet meer begrijp. Fijn weer wat van je te zien knorrepot!

  6. Jos says:

    Er zijn 31 van deze mooie panoramafoto’s gemaakt door @lphons Nieuwenhuis. Ik heb ze verzameld op: http://www.zuidelijkewandelweg.nl/architectuur/panoramafoto.htm

Leave a comment